Pravila zaštite privatnosti
U ime NK Čelik Zenica obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni NK Čelik Zenica (i poslovni partneri) odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Način plaćanja
PLAĆANJE POUZEĆEM
Plaćanje pouzećem omogućuje kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini odnosno iznos nije moguće platiti kreditnom karticom. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku u vrijeme dostave, zbog odsutnosti, dostavljač ostavlja obavijest. Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupovine proizvoda i bit će iskazan u korpi uz cijenu proizvoda te na ispostavljenom računu.
PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard®, Maestro®, Visa.
SIGURNOST PLAĆANJA KREDITNIM KARTICAMA
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana korištenjem posljednje verzije TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Prilikom unošenja podataka o kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije
kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor kartica, Intesa Sanpaolo Banka d.d. BiH , pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o kartici nisu dostupni našem sistemu.
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
Narudžbe
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatk e i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u Korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja. Po završetku kupovine, potvrda će biti poslata na registrovanu email adresu kupca.
Zaštita autorskih prava
Sva prava izdavača i nosioca programa na snimljenom i štampanom djelu su zadržana.
Izdavač je NK Čelik. Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, izvoditi, koristiti za radio-difuziju te prodavati proizvode trgovca niti bilo koji dio tih proizvoda.
Pravo na izmjenu uslova
NK Čelik zadržava pravo na izmjenu ovih uslova i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje nkcelik.ba stranice. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža NK Čelik Internet prodavaonica ne uključuju troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. NK Čelik nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći. Iako Vam NK Čelik nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, NK Čelik ne može garantovati da će usluge odgovarati Vašim potrebama. NK Čelik takođe ne može garantovati da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko dođe do greške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail info@nkcelik.ba kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.
Dostava
Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Trgovac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Trgovac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde trgovac se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.
Nakon što dostavljač zaprimi pošiljku od strane trgovca, trgovac više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
Ako kupac umjesto dostave izabere opciju downloada proizvoda, trgovac se obavezuje poslati obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu, na kojoj će se nalaziti linkovi za preuzimanje i uputstva. Nakon prijema elektronske pošte kupac može odmah pristupiti preuzimanju proizvoda.
Povrat i zamjena
U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od kartica, djelimično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, NK Čelik Zenica je u obavezi da povrat vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.
Trgovac je obvezan vratiti iznos koji je potrošač platio za proizvod u roku od 15 dana od prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda. Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac primi neispravan ili pogrešan artikal. Povrat sredstava moguće je izvršiti samo ako je kupac postupio u skladu s procedurom za povrat robe.
Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na web shopu NK Čelik. Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
Trgovac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača.
Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda te kupac ne bude u mogućnosti obaviti preuzimanje zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru trgovca, trgovac se obavezuje poslati elektronsku poštu sa novom mogućnošću za preuzimanje, za što kupac ne snosi nikakve troškove.
U slučaju da kupac ni tada ne bude u stanju obaviti preuzimanje koje je uzrokovano zbog tehničkih problema na serveru trgovca, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavca koja će ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca. Kupac nema pravo tražiti povrat novca u ovoj situaciji.
U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za trgovca, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe, trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade.